رضوی اسپرت

دانلود فایل و مقاله ، دانلود تحقیق و پرسشنامه ، دانلود پایان نامه ، دانلود پروژه دانشجویی

چهارشنبه 28 مهر 1395

لیست آموزشگاههای موتور سیکلت در شهرستان ها

لیست آموزشگاههای موتور سیکلت در شهرستان ها , لیست آموزشگاههای موتور سیکلت شهرستان ها , آموزشگاههای موتور سیکلت در شهرستان ها

لیست آموزشگاههای موتور سیکلت برای گواهینامه موتور شهرستان ها

با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان محترم وبسایت ملی کمپ

در این مطلب از سایت لیست آموزشگاههای موتور سیکلت در تهران را قرار میدهیم .

همچنین میتونید برای مراحل دریافت گواهینامه در آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت کلیک نمایید

سرهنگ هویدا تزار ،رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار سایت پلیس راهور  آموزشگاههای ذیل الذکر را مجاز به ثبت نام از متقاضیان سطح شهر تهران  به منظور صدور گواهینامه رانندگی پایه یک ،پایه دوم و موتورسیکلت بر اساس مصوبه ۹۰/۱۲/۹ هیئت محترم وزیران اعلام نمود.

برای دیدن لیست آموزشگاههای موتور سیکلت در شهرستان ها به سایت ملی کمپ مراجعه فرمایید

  • نظرات() 
  • Archer
    سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 07:34 ق.ظ
    Hey there, You've performed a great job. I will certainly digg it and individually suggest
    to my friends. I am confident they will be benefited from this web site.
    framagit.org
    سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 06:48 ق.ظ
    This site was... how do you say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me.
    Appreciate it!
    buddypress.org
    سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 05:58 ق.ظ
    Thanks for sharing superb informations. Your web-site is so cool.
    I am impressed by the details that you have on this web site.
    It reveals how nicely you perceive this subject.
    Bookmarked this website page, will come back for extra articles.
    You, my pal, ROCK! I found just the info I already searched all over the place and simply could not come across.
    What a perfect site.
    download minecraft pc
    سه شنبه 24 اردیبهشت 1398 04:11 ق.ظ
    Wow, this article is fastidious, my younger sister is analyzing such things, therefore I am going to let know her.
    g
    دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 12:47 ب.ظ
    If you would like to increase your familiarity only keep visiting this website
    and be updated with the latest information posted
    here.
    tawk.to
    دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 09:59 ق.ظ
    Thank you a bunch for sharing this with all folks you
    really recognise what you're talking approximately! Bookmarked.

    Kindly also discuss with my website =). We may
    have a hyperlink exchange agreement among us
    minecraft download
    دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 09:28 ق.ظ
    Its such as you read my thoughts! You appear to understand a lot
    approximately this, like you wrote the guide in it or something.
    I feel that you just can do with a few percent to power the message home a bit,
    however other than that, this is wonderful blog. A fantastic read.
    I'll definitely be back.
    g
    دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 07:55 ق.ظ
    I constantly emailed this website post page to
    all my friends, since if like to read it next my friends will too.
    g
    دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 03:01 ق.ظ
    Yes! Finally something about g.
    g
    دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 01:46 ق.ظ
    Heya this is kinda of off topic but I was wondering if blogs
    use WYSIWYG editors or if you have to manually code
    with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding experience so I
    wanted to get guidance from someone with experience.

    Any help would be greatly appreciated!
    https://form.jotformeu.com/91314161487355
    یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 09:40 ب.ظ
    I was recommended this web site by my cousin. I'm now not certain whether
    or not this submit is written through him as no one else recognise such detailed approximately my
    trouble. You are incredible! Thank you!
    codepen.io
    یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 09:19 ب.ظ
    Thanks for sharing excellent informations. Your web site is so cool.
    I'm impressed by the details that you've on this site.
    It reveals how nicely you understand this subject.
    Bookmarked this web page, will come back for more articles.

    You, my pal, ROCK! I found simply the info I already searched everywhere and simply could not come across.

    What an ideal site.
    g
    یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 11:39 ق.ظ
    Hi there Dear, are you really visiting this website on a regular basis, if so after that
    you will absolutely obtain pleasant knowledge.
    g
    یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 06:59 ق.ظ
    Hi there everyone, it's my first pay a visit at this website,
    and article is truly fruitful designed for me, keep up posting such content.
    g
    شنبه 21 اردیبهشت 1398 06:40 ب.ظ
    It is appropriate time to make a few plans for the long run and it's
    time to be happy. I've read this post and if I may I wish to recommend you
    some interesting issues or tips. Perhaps you can write subsequent articles
    relating to this article. I wish to learn more things about it!
    http://butterdeer.postbit.com/
    شنبه 21 اردیبهشت 1398 01:28 ب.ظ
    If some one needs expert view regarding blogging after that i advise him/her to
    pay a quick visit this webpage, Keep up the fastidious work.
    g
    شنبه 21 اردیبهشت 1398 12:15 ب.ظ
    Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful &
    it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you helped me.
    Kjøpe Monaco Jemerson Drak
    شنبه 21 اردیبهشت 1398 07:37 ق.ظ
    Wow that was unusual. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't show up.

    Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyhow, just
    wanted to say superb blog! Kjøpe Monaco Jemerson Drak
    g
    شنبه 21 اردیبهشت 1398 07:28 ق.ظ
    I'm not sure exactly why but this blog is loading very slow for me.
    Is anyone else having this issue or is it a issue on my
    end? I'll check back later and see if the problem still exists.
    g
    شنبه 21 اردیبهشت 1398 05:29 ق.ظ
    Have you ever considered about including a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is important and all. Nevertheless think about
    if you added some great graphics or video clips to give your posts more, "pop"!
    Your content is excellent but with images and clips, this blog could definitely be one of the greatest in its niche.
    Fantastic blog!
    g
    شنبه 21 اردیبهشت 1398 12:19 ق.ظ
    For most recent news you have to pay a quick visit web and on web I found this
    web site as a finest site for most up-to-date updates.
    Josette
    جمعه 20 اردیبهشت 1398 10:43 ب.ظ
    Hiya very cool web site!! Man .. Beautiful .. Superb .. I'll bookmark your web site
    and take the feeds also? I am satisfied to search out numerous helpful info here in the publish, we want develop extra techniques in this
    regard, thank you for sharing. . . . . .
    Lamont
    جمعه 20 اردیبهشت 1398 05:48 ب.ظ
    I don't ordinarily comment but I gotta tell thanks for the post on this perfect one :D.
    whoischeck.info
    جمعه 20 اردیبهشت 1398 12:41 ب.ظ
    This website really has all the information and facts I wanted about this subject and didn't know who to ask.
    https://www.alexa.com/siteinfo/ikidbookstore.com
    جمعه 20 اردیبهشت 1398 12:06 ب.ظ
    You are my inhalation, I possess few blogs and occasionally run out from
    post :).
    www.astro.wisc.edu
    جمعه 20 اردیبهشت 1398 11:46 ق.ظ
    I got what you intend,saved to my bookmarks, very nice website.
    Shiela
    جمعه 20 اردیبهشت 1398 08:13 ق.ظ
    Hello There. I found your blog using msn. This is an extremely
    well written article. I'll make sure to bookmark it and return to
    read more of your useful information. Thanks for the post.
    I will definitely comeback.
    free minecraft download
    جمعه 20 اردیبهشت 1398 07:37 ق.ظ
    I wanted to thank you for this fantastic read!! I definitely loved every little bit of
    it. I've got you book-marked to check out new stuff you post…
    https://www.rbls.org/ronestradabooks.com
    جمعه 20 اردیبهشت 1398 07:18 ق.ظ
    Wonderful work! That is the type of information that
    are meant to be shared across the web. Shame on the search
    engines for now not positioning this put up higher! Come on over and visit my web
    site . Thanks =)
    download minecraft for free
    جمعه 20 اردیبهشت 1398 01:37 ق.ظ
    That is really attention-grabbing, You are an excessively professional
    blogger. I've joined your feed and look ahead to seeking extra of your magnificent post.
    Additionally, I've shared your site in my social networks
     
    لبخندناراحتچشمک
    نیشخندبغلسوال
    قلبخجالتزبان
    ماچتعجبعصبانی
    عینکشیطانگریه
    خندهقهقههخداحافظ
    سبزقهرهورا
    دستگلتفکر
    نمایش نظرات 31 تا 60




    آمار وبلاگ

    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :