رضوی اسپرت

دانلود فایل و مقاله ، دانلود تحقیق و پرسشنامه ، دانلود پایان نامه ، دانلود پروژه دانشجویی

چهارشنبه 28 مهر 1395

لیست آموزشگاههای موتور سیکلت در شهرستان ها

لیست آموزشگاههای موتور سیکلت در شهرستان ها , لیست آموزشگاههای موتور سیکلت شهرستان ها , آموزشگاههای موتور سیکلت در شهرستان ها

لیست آموزشگاههای موتور سیکلت برای گواهینامه موتور شهرستان ها

با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان محترم وبسایت ملی کمپ

در این مطلب از سایت لیست آموزشگاههای موتور سیکلت در تهران را قرار میدهیم .

همچنین میتونید برای مراحل دریافت گواهینامه در آموزشگاه رانندگی موتور سیکلت کلیک نمایید

سرهنگ هویدا تزار ،رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار سایت پلیس راهور  آموزشگاههای ذیل الذکر را مجاز به ثبت نام از متقاضیان سطح شهر تهران  به منظور صدور گواهینامه رانندگی پایه یک ،پایه دوم و موتورسیکلت بر اساس مصوبه ۹۰/۱۲/۹ هیئت محترم وزیران اعلام نمود.

برای دیدن لیست آموزشگاههای موتور سیکلت در شهرستان ها به سایت ملی کمپ مراجعه فرمایید

  • نظرات() 
  • minecraft
    شنبه 17 فروردین 1398 02:04 ب.ظ
    obviously like your web-site but you have to check the spelling on quite a few of your posts.
    Several of them are rife with spelling issues and
    I in finding it very troublesome to tell the reality on the other hand I'll certainly come back again.
    minecraft
    شنبه 17 فروردین 1398 11:50 ق.ظ
    I'm gone to convey my little brother, that he should also visit this webpage on regular basis to obtain updated from most recent gossip.
    minecraft
    شنبه 17 فروردین 1398 12:09 ق.ظ
    Quality posts is the main to attract the users to
    visit the site, that's what this site is providing.
    minecraft
    جمعه 16 فروردین 1398 06:20 ب.ظ
    Hi there, I enjoy reading through your article.

    I like to write a little comment to support you.
    http://tinyurl.com/y2thxexj
    جمعه 16 فروردین 1398 01:31 ب.ظ
    Hello there! This post could not be written any better! Reading through this post
    reminds me of my good old room mate! He always kept talking about this.
    I will forward this page to him. Pretty sure he will have a good read.
    Thanks for sharing!
    minecraft
    جمعه 16 فروردین 1398 09:50 ق.ظ
    Hey there, You've done a fantastic job. I will certainly digg it and
    personally recommend to my friends. I am confident they'll be benefited from this website.
    tinyurl.com
    جمعه 16 فروردین 1398 08:57 ق.ظ
    Wonderful work! This is the type of information that are supposed to
    be shared around the web. Disgrace on the seek engines for not positioning this post higher!
    Come on over and talk over with my site . Thank you =)
    minecraft
    جمعه 16 فروردین 1398 07:04 ق.ظ
    What's up colleagues, fastidious article and good urging commented here, I am in fact enjoying by these.
    minecraft
    جمعه 16 فروردین 1398 05:15 ق.ظ
    Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to
    say that I've truly enjoyed surfing around your blog posts.

    After all I will be subscribing to your rss feed and I hope you write
    again very soon!
    tinyurl.com
    پنجشنبه 15 فروردین 1398 07:07 ب.ظ
    Hi there, after reading this awesome paragraph i am as well glad to share my know-how here with colleagues.
    minecraft
    پنجشنبه 15 فروردین 1398 10:09 ق.ظ
    Howdy! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?

    I'm getting tired of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at alternatives
    for another platform. I would be great if you could point me in the direction of
    a good platform.
    minecraft
    پنجشنبه 15 فروردین 1398 04:12 ق.ظ
    Highly descriptive article, I liked that bit. Will there be a part 2?
    http://tinyurl.com/y2h69fbl
    پنجشنبه 15 فروردین 1398 03:35 ق.ظ
    Hello, There's no doubt that your blog may be
    having web browser compatibility issues. Whenever I take a look at your web
    site in Safari, it looks fine however, if opening in IE,
    it's got some overlapping issues. I merely wanted to provide
    you with a quick heads up! Besides that, excellent site!
    http://tinyurl.com
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 09:13 ب.ظ
    Thank you, I've just been looking for information about this topic for a long time and yours is the greatest I have
    found out till now. But, what concerning the conclusion? Are you sure
    concerning the supply?
    minecraft
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 09:05 ب.ظ
    Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you
    wrote the book in it or something. I think that you could do
    with a few pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is wonderful
    blog. A great read. I'll certainly be back.
    minecraft
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 05:55 ب.ظ
    Right away I am going away to do my breakfast, afterward having my breakfast coming yet again to read more
    news.
    minecraft
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 05:39 ب.ظ
    Hi everyone, it's my first go to see at this web site, and paragraph is actually fruitful for me, keep up posting these types of articles or
    reviews.
    minecraft
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 04:52 ب.ظ
    I love your blog.. very nice colors & theme.
    Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for
    you? Plz reply as I'm looking to create my own blog and would like
    to know where u got this from. appreciate it
    minecraft
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 11:13 ق.ظ
    Thanks for ones marvelous posting! I genuinely
    enjoyed reading it, you are a great author.I will make sure
    to bookmark your blog and will eventually come back at some point.
    I want to encourage continue your great writing, have a nice morning!
    minecraft
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 10:42 ق.ظ
    I am really enjoying the theme/design of your site. Do you ever run into any browser compatibility issues?

    A few of my blog visitors have complained about my blog not operating correctly in Explorer but looks
    great in Firefox. Do you have any solutions to help
    fix this issue?
    minecraft
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 10:10 ق.ظ
    If you would like to improve your knowledge simply keep visiting this
    website and be updated with the latest news update posted here.
    tinyurl.com
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 03:37 ق.ظ
    constantly i used to read smaller content that as well clear their motive, and that is
    also happening with this piece of writing which I am
    reading at this time.
    http://tinyurl.com/
    چهارشنبه 14 فروردین 1398 01:18 ق.ظ
    fantastic points altogether, you just won a new reader.
    What might you recommend about your publish
    that you just made a few days ago? Any sure?
    tinyurl.com
    سه شنبه 13 فروردین 1398 06:05 ق.ظ
    Awesome! Its in fact amazing post, I have got much clear idea regarding from this article.
    minecraft
    دوشنبه 12 فروردین 1398 06:42 ق.ظ
    Excellent goods from you, man. I have understand your stuff previous
    to and you are just extremely fantastic. I really
    like what you have acquired here, really like what you
    are saying and the way in which you say it. You make it entertaining and you still
    take care of to keep it sensible. I cant wait to read much more
    from you. This is really a tremendous site.
    minecraft
    دوشنبه 12 فروردین 1398 05:46 ق.ظ
    Greetings from Los angeles! I'm bored to tears at work so I decided to browse your website
    on my iphone during lunch break. I really like the
    knowledge you present here and can't wait to take a look when I get
    home. I'm surprised at how quick your blog loaded on my cell phone ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, very good blog!
    http://goo.gl/8r1Yuu
    یکشنبه 11 فروردین 1398 10:33 ق.ظ
    Howdy! This post couldn't be written any better!
    Going through this post reminds me of my previous roommate!
    He always kept preaching about this. I'll forward this post to him.
    Pretty sure he'll have a very good read. Many thanks for sharing!
    minecraft
    سه شنبه 6 فروردین 1398 08:36 ق.ظ
    Amazing! Its truly amazing article, I have got much clear idea regarding from this article.
    minecraft
    جمعه 2 فروردین 1398 01:29 ق.ظ
    I could not resist commenting. Exceptionally well written!
    minecraft
    پنجشنبه 1 فروردین 1398 09:48 ب.ظ
    Hi! I could have sworn I've been to this blog before but after checking through some of the post I realized it's
    new to me. Nonetheless, I'm definitely glad I found it and I'll be book-marking and checking back often!
     
    لبخندناراحتچشمک
    نیشخندبغلسوال
    قلبخجالتزبان
    ماچتعجبعصبانی
    عینکشیطانگریه
    خندهقهقههخداحافظ
    سبزقهرهورا
    دستگلتفکر
    نمایش نظرات 31 تا 60




    آمار وبلاگ

    • کل بازدید :
    • بازدید امروز :
    • بازدید دیروز :
    • بازدید این ماه :
    • بازدید ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :